سیستم (اسکنر و ردیاب) جدید:
"پین پوینتر پرو رادار2016"
محصول امریکا با 1000متر قدرت شعاع زنی با 30 متر عمق نفوذ و 15متر عمق واقعی جهت فلزات. سیستمی چریکی و سبک با قابلیت ردیابی هدف از فواصل دور و اسکنبرداری سه بعدی از هدف و انالیز تصاویر بروی لب تاب. نمایش ابعاد و اندازه حدودی و همچنین تفکیک دقیق طلا و نقره بهمراه عمق ان. شناسایی تونل، حفره، قبرها و اتاقکهای مخفی زیر زمینی. قابلیت استفاده در مکانهای صعب العبور، غارها، کوهستانی و صخره ای با سراشیبی تند و سنگلاخی.. قابلیت کارکرد در انواع شرایط محیطی و انواع خاک از جمله رطوبتی، کشاورزی، معدنی، شوره زار، باتلاقی و سنگلاخی.. سیستمی کاملا ضداب و قابلیت اسکن گیری در اب سیل اسا و بروی اب روان. کیفیت تصویر و رزولیشن بالای اسکنهای این سیستم و همچنین شعاع زنیه عالی از فواصل دور، سبک، چریکی و بدون لوپ بودن از ان سیستمی قابل اعتماد و خاص بوجود اورده است.

سیستم (اسکنر و ردیاب) "پین پوینتر پرو رادار2016"+طلایاب+ردیاب+نقطه زن+شعاع زن+gps+خرید دستگاه فلزیاب+انواع دستگاه فلزیاب

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: سیستم (اسکنر و ردیاب) "پین پوینتر پرو رادار2016"+طلایاب+ردیاب+نقطه زن+شعاع زن+gps+خرید دستگاه فلزیاب+انواع دستگاه فلزیاب

تاريخ : 30 / 9 / 1396 | | نویسنده : کوروش |


محصول المان با 8 متر عمق نفوذ. یکی از بهترین و قویترین فلزیابهایی است که هم در زمینه نظامی کاربرد دارد و هم در زمینه گنجیابی و فلزیابی و مصارف متعارف. عمق نفوذدر فلزیاب ام جی برای اهداف بزرگ  8متر است و میتواند فلزی 50 در 50 سانت را در عمق 3 تا 4 متری پیدا نماید. این عمق چیزی است که هیچ یک از فلزیابهای موجود در بازار قادر به نفوذ در این عمق نیستند .بزرگترین عیب و ایراد این فلزیاب گرانی و بالا بودن قیمت ان است. این سیستم بر اساس ارسال و دریافت سیگنال عمل مینمایدو از دو آنتن گیرنده و فرستنده برای پیدا کردن فلزات استفاده میکند. بزرگترین مزیت این سیستم عدم حساسیت به فلزات ریز است.همچنین میتواند گزینه مناسبی برای استفاده در زمینهای ناهموار و داری آلودگی است.به دلیل نظامی بودن این سیستم در تولید آن از بهترین قطعات استفاده شده است.

سیستم پالسی نظامی  " ام جی-X"  مدل2016PRO+طلایاب+ردیاب+نقطه زن+شعاع زن+gps+خرید دستگاه فلزیاب+انواع دستگاه فلزیاب

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: سیستم پالسی نظامی " ام جی-X" مدل2016PRO+طلایاب+ردیاب+نقطه زن+شعاع زن+gps+خرید دستگاه فلزیاب+انواع دستگاه فلزیاب

تاريخ : 30 / 9 / 1396 | | نویسنده : کوروش |


محصول لرنز المان با 6متر عمق.
فلزیاب پالسی  موله ، فلزیابی پیشرفته  برای یافتن فلزات در عمق زیاد است. دارای طیف وسیعی از کویل ها و فریم ها است که با توجه به سایز و اندازه فلز قابل تغییر است.این سیستم میتواند فلزی به اندازه 50 سانتی را در عمق 3 متری براحتی تشخیص بدهد.

سیستم پالسی "موله پالس پرو"+طلایاب+ردیاب+نقطه زن+شعاع زن+gps+خرید دستگاه فلزیاب+انواع دستگاه فلزیاب

 

 

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: سیستم پالسی "موله پالس پرو"+طلایاب+ردیاب+نقطه زن+شعاع زن+gps+خرید دستگاه فلزیاب+انواع دستگاه فلزیاب

تاريخ : 30 / 9 / 1396 | | نویسنده : کوروش |


محصول لرنز المان با 5متر عمق.  فلزیابی با تفکیک عالی  قابل قبول است که ارتباط بین تمام اجزای دستگاه بصورت بی سیم وایرلس است. با حمل و نقل آسان یکی از بهترین فلزیاب های موجود در بازار مخصوصا  ایران است.سیستم دارای چندین برنامه است که اپراتور با توجه به در نظر گرفتن محیط کاوش قابل برنامه ریزی و تنظیم است. آماده سازی دستگاه و فلزیاب دیوس تنها در 5 ثانیه است. از سیم و کابل های دست و پا گیر و رایج مانند سایر فلزیاب ها خبری نیست .ارتباط بین اجزای اصلی دستگاه شامل کویل و ریموت کنترلر و هدفون به صورت امواج رادیویی و بی سیم است.

فلزیاب پالسی "دیوس"+طلایاب+ردیاب+نقطه زن+شعاع زن+gps+خرید دستگاه فلزیاب+انواع دستگاه فلزیاب

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: فلزیاب پالسی "دیوس"+طلایاب+ردیاب+نقطه زن+شعاع زن+gps+خرید دستگاه فلزیاب+انواع دستگاه فلزیاب

تاريخ : 30 / 9 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

مختص ردیابی طلا و نقره. این ردیاب علاوه بر طلا میتواند نقره را نیز ردیابی نماید. دارای شعاع 300 متر و عمق 12متر. مختص ردیابی طلا و نقره. دارای تفکیک مناسب برای شناسایی طلا و نقره است. میتوان این ردیاب را در رده ردیابهای برد متوسط دسته بندی نمود. این ردیاب میتواند از 300 متر دور تر از هدف احتمالی طلا یا نقره را ردیابی نماید.در ردیابی اهداف احتمالی برد ردیاب تابع شرایط هدف است. هر اندازه فلز بزرگتر باشدبه همان اندازه برد و شعاع ردیاب بیشتر افزایش می یابد. نوع فلز ارتباط مستقیمی با برد ردیاب دارد.طلا و نقره دارای بیشترین میزان برد و شعاع ردیابی هستند. مدت ماندگاری در خاک نیز یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در برد ردیاب است.دوری و نزدیکی به منابع آبی مانند چشمه نیز در برد ردیاب تاثیر مثبتی دارد.هر اندازه خاک منطقه شور تر باشد به همان اندازه برد ئو شعاع افزایش می یابد. ردیابها بر خلاف نقطه زنها تابع شرایط خاص خود هستند. اپراتور باید زمان بیشتری را برای کار با ردیاب سپری نماید. یکی از نقاط قوت ردیابهای آنتنی برد و شعاع و عمق زیاد آنها است. یکی از نقاط ضعف سیستمهای آنتنی سختی و دشواری کار با آنها و دخالت عامل انسانی است. ردیاب یکی از اساسی ترین ابزارهای مورد نیاز برای ردیابی و یافتن مکان تقریبی هدف است. این ردیاب در صورتی که هدفی را ردیابی نماید شاخک آنتن ها مسیر را به اپراتور نشان میدهند و زماتی که اپراتور روی هدف یا خیلی نزدیک به هدف باشد آنتن ها قیچی میکنند یا به حالت ضربدر در می آیند.(11م)
شماره تماس :09013545415

ردیاب آنتنی "گولد کراس2"+طلایاب+ردیاب+نقطه زن+شعاع زن+gps+خرید دستگاه فلزیاب+انواع دستگاه فلزیاب

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: ردیاب آنتنی "گولد کراس2"+طلایاب+ردیاب+نقطه زن+شعاع زن+gps+خرید دستگاه فلزیاب+انواع دستگاه فلزیاب

تاريخ : 30 / 9 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

 

درخت زندگی سومریانریشه مفهوم درخت حیات که قدمت آن به دوران ماقبل تاریخ میرسد بطور عمده در سنت های شامان آسیایی و نمادی است که در سنت های بسیاری یافت می شود1- درخت زندگی مفهومی است که در علم، مذهب، فلسفه، اسطوره و دیگر زمینه‌ها استفاده شده‌است. در این زمینه‌ها درخت زندگی به شکل درختی پرشاخه نشان داده می‌شود که نشان‌دهندهٔ این ایده‌است که تمام حیات بر روی زمین به هم مربوط است. درخت زندگی انواع گوناگون دارد: بنمایه‌ای‌ست در الهیات، اسطوره‌ها، و فلسفه‌های مختلف در جهان؛ یک مفهوم عرفانی که به ارتباط متقابل تمام اجزای حیات بر روی سیارهٔ ما اشاره دارد؛ و همچنین در علوم، نموداری برای تبار مشترک موجودات در تکامل است2- درختان ‌اسطوره‌اي‌: با پیدایش اسطوره‌ها، باورها و اعتقادات در میان آدمیان، طبیعت سرسبز شکلی دیگر یافت. هر کدام از اقوام و ملل گوناگون براساس جهان‌بینی خویش برای طبیعت زنده ارزش و جایگاهی ویژه قائل شدند و درختان در بستر مذاهب، اسطوره‌ها و حتی هنر و ادبیات تمدن‌های گوناگون، حیاتی دیگر یافتند و بتدریج شگفت انگیزترین باور‌های توتمی ‌مربوط به درختان ساخته شد.3- زندگی اسرارآمیز درختان عظیم، دیر زیستی، حیات دوباره، باروری و بسیاری از ویژگی‌های آنها سبب شده است درختان در تصور انسانی، نقشی خداگونه بیابند و به عنوان واسطه بین خدایان و عالم بشری تقدیس گردند.4- به اعتقاد مردم بدوی یکی بودن روح یا خدا با درخت، این قدرت را به درختان می‌داد که باران بیاورند، خورشید را به درخشش وادارند، گله‌ها را افزایش بخشند و زنان را به بارداری و زایش یاری دهند.5- گاه نیز معنای نمادینی که درختان و جنگل‌ها طی قرون حیات بشری در زبان‌ها و فرهنگ‌ها پیدا کرده‌اند به سبب اندازه‌های بزرگ و همچنین عمر طولانی‌شان بوده که به شکل آشکاری بر جوامع اولیه تاثیر گذاشته است.6- همچنین کمیاب یا فراوان بودن درختان در مکان‌های مختلف در نوع برداشت و اهمیت آنها در افسانه‌ها، اسطوره‌ها و فرهنگ‌ها تاثیر داشته است.
7- از دیدگاه جوامع بدوی، درخت نمادی از زندگی مجرد پس از مرگ، رستاخیز و دوام زندگی بود و به سبب ایستادگی و تجدید حیات و قانون تکامل، در باورها رمزی از آدمی‌ شد و تقدس یافت.8- این رمز گاهی به صورت یک درخت خاص و گاهی به صورت باغی پر از درختان همیشه سبز و گاهی به شکل گیاهانی که شیره مقدس آنها به انسان جاودانگی می‌بخشد، جلوه‌گر شد.9- به موجب یک سنت قدیمی‌در انگلیس، فرانسه، آلمان و نواحی اسلاوی زبان مراسمی‌به نام پُل‌می برگزار می‌شود که مضمون اصلی آن تجدید حیات و زایش دوباره زندگی در بهار است.10- مردم درختان را نه فقط به صرف درخت بودن، بلکه به این دلیل که تجلی خداوند را می‌توان در درختان مشاهده کرد، ستایش می‌کردند.11- در بسیاری از اعتقادات جوامع انسانی درختان به عنوان سمبل حیات و زندگانی جاوید و نیز محافظان مردگان در گورستان‌ها کاشته می‌شدند. بقایای این اعتقاد هنوز هم در میان برخی جوامع دیده می‌شود.12- اعتقاد به درخت به عنوان نشانه‌ای از حیات جاویدان از تمدن سومریان به بعد رایج شد.13- در کیهان‌شناسی سومریان در مرکز عالم تک درختی قرار داشت که هم نگهدارنده عالم و هم منشا سایر درختان و میوه‌ها و حتی حیوانات بود.14- این درخت در کهن‌ترین تصویرش بنا به توصیفی که از آن در اساطیر اولیه شده، درخت کیهانی غول پیکری است که رمز کیهان و آفرینش آن است.

درخت حیات سومریان. آثار شناسی گنج. دفینه ها. آثار شناسی علائم باستانی. اسرار کاوش. آثار باستانی.فروش دستگاه فلزیاب

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: درخت حیات سومریان آثار شناسی گنج دفینه ها آثار شناسی علائم باستانی اسرار کاوش آثار باستانیفروش دستگاه فلزیاب

تاريخ : 30 / 9 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

 

عقاب یا شاهین، درنده می باشد، قابلیت دیدش پیشرفت کرده است. صیدش را گرفته، لای پایش گذاشته و می خورد. به احتمال زیاد دفینه راهزنان و یا جنگ می باشد. دفینه اش عموما در مکانهای بسته می باشد. جهت نگاهش مهم می باشد. همانطور که شاهین و عقاب صیدش را می خورد، ما هم باید به همین شکل دنبال دفینه بگردیم. یعنی به زیر پاهایش نگاه خواهیم کرد. اگر نتیجه ای نداد، باید در جهت نگاهش کاوش انجام داد. بعضی وقتها نشانه دفینه می باشد. در این میان باید مواظب تله ها نیز بود.
1- اگر روی سر عقاب، صلیب باشد، اشاره به دفینه دارد. می تواند مزار پادشاه باشد.
2- اگر بال عقاب باز باشد، دفینه ایی می باشد که برای خاطره مرده ایی دفن شده است. در مزار هدیه وجود دارد. اگر مزار متعلق به انسان قدرتمندی باشد، به اشیای شخصی اش می توان دست یافت. اما با این حال، ممکن است آرامگاه یا قبر خالی هم باشد.
3- اگر بالهایش بسته باشد، و در حالت نشسته باشد، دفینه اش در غاری بسته می باشد.
4- در مکانی که نماد عقاب وجود دارد، باید در داخل سنگ به دنبال دفینه بود.
5- سنگ زیر پای عقاب مهم می باشد.
6-سنگ های اطراف باید با دقت بررسی شوند، سنگ های متفاوت باید کاوش شوند.
7- در جهت نگاه عقاب، و یا در جهتی که دمش نشان می دهد، را باید جستجوکرد.
8- علامت صلیب روی سرش به معنای سوگند و یا تایید می باشد.
9- عقاب کنده کاری شده زیاد معنادار نمی باشد.
10- مار نیز به عنوان نشان دوم ممکن است وجود داشته باشد.
11- چند عدد عقاب داخل عکس میبینید و… همیشه عقاب دارای جنس نیست بعضی مواقع نماد قدرت و نشان قلعه نظامی است

علامت عقاب یا شاهین در گنج یابی ( قسمت 1). آثار شناسی گنج. دفینه ها. آثار شناسی علائم باستانی. اسرار کاوش

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: علامت عقاب یا شاهین در گنج یابی ( قسمت 1) آثار شناسی گنج دفینه ها آثار شناسی علائم باستانی اسرار کاوش

تاريخ : 30 / 9 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

 

عقاب : در هر دوره نماد قدرت و قوت بوده. در مورد پول اینطور است، عقاب همیشه نمادگر پول قدرتمند می باشد. احتمالا ثروت یک فرمانده رزمنده و یا پادشاه شمشیردار می باشد. اگر روی سر پادشاه صلیب وجود داشته باشد، به همراه بزرگ بودن این پول، مربوط به دوره روم می باشد. در زیر نشانه و یا در نزدیکترین مکان مناسب در پایین نشانه امانتی وجود دارد. اگر بالهای عقاب باز باشد، برای خاطره آن مرده و بعد از مرگش دفن شده است. مزار نمی باشد ولی داخل آن شمشیر ، سپر، کلاه نبرد و … به همراه پول موجود می باشد. نشانه عقاب قطعا جنس سربار دارد. بیشتر مواقع سربارش ، در حالی که عقاب به بالا نگاه می کند، زیر چانه اش (داخلش) بوده است ، اگر بالهایش بسته و در حالت نشسته باشد و مکانش هم مکان بسته ای باشد، امانت، داخل همان مکان بسته می باشد. اگر در محیط باز روی سنگ بصورت فرو رفته یا برجسته حکاکی و یا نقش شده باشد، در جهت مقابلش، باید دنبال تخته سنگی گشت. این تخته سنگ جلب توجه کرده و سنگ متفاوتی در آن مکان می باشد. و به راحتی پیدا می شود، امانت زیر آن سنگ می باشد، اگر در سنگلاخی، فقط نقش عقاب وجود داشته و چیز دیگری دیده نشود، در جلویش، سنگی که مال همان منطقه باشد میتواند به عتوان نشانه باشد، زیرش باید حفاری شود. ولی در این گونه مکانها، عموما سنگ اسکنه خورده وجود دارد، جستجو و اندازه گیری نیاز است، در محیط باز، پول عقاب در جهت نگاهش نبوده و در جهت دمش می باشد. در قسمتی از تخته سنگ، نوک و سر عقاب نقش بندی شده است و با همین نقشش، یک نماد می باشد، امانتش نیز در طرف پشتش، مطلقا در منطقه ای سنگلاخی می باشد. در محیط باز، پول عقاب در خاک باید جستجو شود.
شاهین : پول راهزنان جنگجو می باشد. معمولا در محیط بسته می باشد. در محیط باز، معمولا حیوانی که روی تخته سنگ کار می شود، سر عقاب می باشد، جهت نگاه شاهین یا عقاب مهم می باشد. شاهین صیدش را بغل کرده، رویش سقوط کرده و می خورد. گوشت و یا حیوانی را که با دست به آن داده می شود، اگر زنده هم باشد، نمی خورد. خودش باید آن را گرفته باشد.
در مکانی که نشانه وجود دارد، باید دقت کرد که روی امانت بسته بوده و دارای تله نیز می باشد. دفینه شاهین و یا عقاب سنگین می باشد. قطعا در همان ناحیه سربار دارد. اگر یکی از این دو حیوان (شاهین یا عقاب) در غار یا مخزن باشد، در آن مکان بسته، نقطه ای مثل تنور باید جستجو شود. امانت در زیر تنور بوده و رویش با جرمی سنگین پوشیده شده است.

علامت عقاب یا شاهین در گنج یابی ( قسمت 2 ). آثار شناسی گنج. دفینه ها. آثار شناسی علائم باستانی. اسرار کاوش

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: علامت عقاب یا شاهین در گنج یابی ( قسمت 2 ) آثار شناسی گنج دفینه ها آثار شناسی علائم باستانی اسرار کاوش

تاريخ : 30 / 9 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

 

سکه های قراضه : به سکه هایی که  به هر دلیل منطقی با قیچی (مقراض) و یا هر وسیله دیگر بریده شده باشد، اصطلاحا سکه قراضه می گویند. در اوایل دوره اسلامی مردم جهت گریز از پرداخت کامل جزیه و مالیات به دولت، حاشیه درهم های ساسانی را پیش از ادای مالیات به نفع خود می بریدند تا وزن کمتری سکه پرداخت کنند.در مواردی نیز به دلیل نبودن سکه در اندازه های مختلف (پول خورد) مجبور به نصف کردن سکه ها می شدند.

سکه های قراضه . آثار شناسی گنج. دفینه ها. آثار شناسی علائم باستانی. اسرار کاوش.سکه ها. دستگاه های سکه یاب و قبریاب. فروش دستگاه فلزیاب

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: سکه های قراضه آثار شناسی گنج دفینه ها آثار شناسی علائم باستانی اسرار کاوش

تاريخ : 30 / 9 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

 

لباس و شالی که زرتشتی‌ها می‌بندند.

سودره : لباسی که در زمان ساسانی‌ها بهش میگفتن شاپک (((در زبان کوردی لهجه بادینانی به لباس و شال میگن شپک که همان شاپکی است که ساسانی‌ها میگفتن... و می‌دانیم که ساسانی‌ها هم کورد‌بودن که آخرین پادشاه اشکانی به لشکرش میگه خودتونو آماده کنید‌با ماد‌های کورد بجنگیم که این سندی از کورد
بودن ساسانیا است ))) .
منبع : به کتاب تاریخ طبری مراجعه شود

کُستی(کۆستی) :  در زمان زرتشت به شالی میگفتن که به دور کمر بسته میشده  در بین کوردها اصطلاحی هست که میگه ""یاخوا کۆست کەوێ "" که یک نوع نفرینه که یعنی دچار مصیبتی بشی، در آیین زرتشتی اون شالی که اسمش کۆست/کُست است باید محکم به دور کمر بسته شود تا نیفتد ،اگر بیفتد آن شخص دچار مصیبت می‌شود  و ناخوشایند است و همین نفرین " کۆست کەۆێ (شال/کۆست  بیفتە ) حاکی از آن موضوع است .
بخاطر همین در بین کوردا این دو جمله زیاد تکرار میشه یکی ""کۆست کەوێ "" و یکی دیگە ""کۆست نەکەوێ""
الان کوردها اول قسمتی از شال رو داخل شلوار میکنن و بعد اون یکی سر شال رو بعد دور زدن داخل شلوار میکنن که در زمان زرتشت هردو قسمت بیرون بوده و این به مرور زمان تغییر کرده است.
یه نوع دیگه بستن شال به صورت سه گره است که در بین کوردها هنوز رایجه و به معنای کردار ، پندار و گفتار نیک است ، البته چهار گره هم می‌بندد که اشاره به چهار بخش کوردستان بزرگ اشاره دارد، کوردستان بزرگی که بین چهار کشور ترکیه و ایران و سوریه و عراق تقسیم شده است

سودره و کستی. آثار شناسی گنج. دفینه ها. آثار شناسی علائم باستانی. اسرار کاوش

خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415


برچسب‌ها: سودره و کستی آثار شناسی گنج دفینه ها آثار شناسی علائم باستانی اسرار کاوش

تاريخ : 30 / 9 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود